Brrr…

De zomer in Zuid-Afrika komt ten einde en de herfst begint. DSCN3290Vandaag hebben we duidelijk gevoeld dat de zomer ten einde is. Het was rond de 20 graden en bewolkt. Vorige nacht heeft zelfs de hele nacht geregend. Hopelijk is het niet altijd zo een weer. Ze zeggen dat het weer in PE zo moeilijk te voorspellen is, wie weet is het volgende week weer 30 graden. Laat ons hopen! 😉

DSCN3265Op Ubomi gaat alles goed! Gisteren hebben Lore en ik meegeholpen in de keuken omdat er te weinig handen waren. Dat komt omdat het heel druk is in de tuin en alles gepland moet worden. Iedereen bevond zich toen in de tuin. In de keuken hebben we geholpen met het schillen en raspen van butternut. Dat was een hele klus! Dat we het niet gewend zijn is de keukenstaff ook niet ontgaan. Af en toe waren ze met ons aan het lachen. 😉
IMG_1530Gisteren heb ik land twee van mijn reis voorgesteld aan de Steps Club. We zijn van België naar Nederland gefietst.
Waar we volgende week naartoe gaan is nog een geheim…
Week 6 is begonnen en ik heb nog altijd de tijd van mijn leven, beter moet dat niet zijn! 😀

Geef een reactie

