De laatste week

Vrijdag is het zo ver. Dan vlieg ik terug naar België 😦 Maar voor ik naar huis ga geniet ik nog volop van de tijd die ik nog heb hier in Zuid-Afrika! Zo ben ik dit weekend samen met Seppe, Amarins en Thole een weekendje weggeweest. We zijn met zen alleen naar de Baviaanskloof geweest. Daar hebben we enkele wandelingen gemaakt en hebben we volop genoten van de natuur. Gisteren heb ik bij de Steps Club de landen die ik hen aangeleerd heb getoond op de grote wereldkaart die Seppe en ik geschilderd hebben. Elke dinsdag wordt er altijd heel veel gezongen bij de Peace Club. Omdat het vandaag mijn laatste keer was heb ik alles gefilmd zodat ik thuis ook nog kan genieten van deze prachtige momenten. Aangezien er al twee dagen voorbij zijn wilt dat zeggen dat ik nog maar 1,5 dagen te gaan heb op Ubomi. Ik ga er nog volledig van genieten!

Geef een reactie

